L'anniversariu hè un ghjornu memorable per tutti.Cumu pudete passà tranquillamente ?

L'anniversariu hè un ghjornu memorable per tutti.Cumu pudete passà tranquillamente ?Ricurdaremu u vostru ghjornu speciale.In l'aostu, Puluo hà preparatu apposta una festa d'anniversariu simplice è divertente per l'amichi chì anu anniversariu in lugliu è aostu!

news3-pic1

In ogni festa d'anniversariu di l'impiegati di Prologue, una semplice frase di felice anniversariu riunisce i più caldi auguri da tutti i membri di a famiglia.U destinu ci permette di riunite in l'anni più belli, lasciaci ricordi indimenticabili quì, è sparte i tempi felici.

Festa d'anniversariu di l'impiegati, l'affettu più forte, l'amore più prufondu!

A festa d'anniversariu più calda hè fatta per u più speciale!

A festa d'anniversariu hè stata accolta da u Signore Hong, è a cumpagnia hà preparatu torte è tè dopu meziornu per l'impiegati.Tutti l'impiegati cantavanu canti d'anniversariu, soffiavanu candele, è tagliavanu e torte.Tutti eranu felici è felici.

E stelle d'anniversariu facenu auguri d'anniversariu:assai furtunatu,in l'anni più belli,ci pudemu scuntrà in pruvincia.In i ghjorni à vene,Andemu a manu è travaglià inseme !In i ghjorni di lotta,Crea un futuru megliu!

news3-pic2
news3-pic3
news3-pic4

In Puluo, i partiti d'anniversariu rigulari sò tenuti per l'impiegati, in modu chì l'impiegati ponu sente a cura di a cumpagnia, affirmazioni è gratitùdine per u so travagliu duru à longu andà, tutti si riuniscenu per cumunicà cù l'altri, micca solu prumove l'amicizia trà l'altri. , ma ancu di più rinforza Improve a cuesione di a squadra, micca solu arricchisce a vita spirituale è culturale di l'impiegati, ma ancu rinfurzà u sensu di appartenenza di l'impiegati.Cridemu chì in i ghjorni à vene, cù i sforzi cumuni di tutti l'impiegati di Puluo, avemu da creà una atmosfera di travagliu di unità, cuuperazione, armunia, pusitiva è amore.


Tempu di Postu: Dec-07-2020