Cumu mantene a tapis roulant?

logo

Cù u sviluppu di a scienza è di e tecnulugia, l'invenzione di l'equipaggiu di treadmill face chì più è più persone piacenu correre in casa senza abbandunà a casa. Cumu mantene a treadmill hè diventata una preoccupazione maiò.

Ambiente d'usu

U tapis roulant hè cunsigliatu di mette in casa.Se vulete veramente mette nantu à u balcone o fora, deve esse prutettu da a pioggia, l'esposizione à u sole è l'umidità.È u locu deve esse pulitu, solidu è livellu.Ùn aduprate micca u treadmill quandu a tensione hè inestabile, ùn ci hè micca un fornimentu d'energia protettiva in terra è ci hè assai polvera.

Precauzioni per l'usu

Verificate currettamente a treadmill ogni volta prima di l'usu, per verificà a strettezza di a cintura, qualsiasi dannu di u cordone di alimentazione è qualsiasi rumore quandu a macchina si accende. dopu à usu.

Mantenimentu di ogni ghjornu

1. Quandu corremu nantu à u treadmill, u pede manca è a forza di u pede drittu ùn hè micca coherente, u cinturione di corsa serà offset, se u cinturione di corsa hè offset à a diritta, pudete rotà u bolt di regulazione dritta in u sensu orariu 1/ 2 volte, è poi girate u bullonu di regulazione di manca longu à a direzzione antioraria di 1/2 volta;se u cinturione di corsa hè offset à manca, u reversu pò esse fattu.

2. Pulizia polverosa regularmente, di solitu una volta à settimana. U cinturione di corsa è e porzioni esposte di i lati di u cinturione di corsa pò esse puliti cù sapone è un pannu di pulizia. Avete ancu assicuratevi chì i vostri sneakers sò puliti durante l'esercitu. caccià u sudore nantu à i manici è e cinture di corsa. Pulite l'internu di u mutore di treadmill una volta à l'annu cù un picculu aspiratore per sguassà a polvera interna.

3. Rinfurzà i viti nantu à e parte è i razzi idraulichi una volta à u mese, aduprate una chjave per rinfurzà i viti nantu à ogni parte è ancu i razzi idraulichi, è lubricate i razzi idraulichi cù lubricante.

4.Lubricate hè ancu impurtante, lubricate u treadmill trimestrale.fermate u tapis roulant, alzate a cintura di corsa è lasciate caccià l'oliu di silicone in u centru di a piattaforma di corsa, lasciate circa 5 ~ 10 gocce.

gate


Tempu di Postu: 25-Mar-2022