PL-TD460H-L Tapis roulant di casa

Mantene a salute hè una cosa di a vita, u fenomenu di l'eserciziu in casa hè aumentatu rapidamente durante u COVID-19 glubale, sapemu tutti chì ci hè una quantità copiosa di benefici per a salute per l'entrenamentu in casa, pò liberà u stress da u vostru corpu, pò passà u vostru tempu di eserciziu cù a vostra famiglia è amicu, l'eserciziu in casa vi portanu una sperienza di felicità.

Sè vo circate un equipamentu di fitness per l'usu in casa, vulemu ricumandemu un tapis roulant PL-TD460H-L, a so tecnulugia di apparenza patentata offre una sperienza di visione stabile è classica, U disignu generale di u quadru rende a cunsola centrale estremamente stabile, chì furnisce un sperienza solida è affidabile è una sensazione tranquilla è cunfortu per l'esercitatori.

4

U buttone eleganti situatu nantu à a cunsola centrale permette l'aghjustamentu di a velocità cù una volta è inizià / ferma cun un clic.

Dui supporti di buttiglia d'acqua da ogni latu di a cunsola, chì facenu faciule per l'utilizatori di almacenà a buttiglia d'acqua è mantenela stabile.U cisterna di almacenamentu longu cuncepitu in a pusizione media pò cuntene telefoni mobili, ipad, carte di adesione, etc.

E funzioni includenu a velocità, u tempu, a distanza, calori, freccia cardiaca, 12 tipi di prugramma manuale, carica USB, MP3, audio Bluetooth.

 

 


Tempu di post: 24-May-2022