Previsione è analisi di u mercatu globale di fitness interattivu da 2020 à 2024

In u rapportu nantu à u mercatu globale di fitness interattivu publicatu da technavio, una cumpagnia di ricerca è cunsulenza di u mercatu di fama internazionale, à a mità d'aprile 2021, hè previstu chì u mercatu globale di fitness interattivu crescerà da US $ 4,81 miliardi da u 2020 à u 2024, cù una media. tassu di crescita annuale cumpostu di più di 7%.

Technavio predice chì u mercatu di fitness interattivu glubale crescerà da 6,01% in 2020. Da a perspettiva di u mercatu regiunale, u mercatu di l'America di u Nordu domina, è a crescita di u mercatu di fitness interattivu di u Nordu conta per 64% di l'incrementu di l'interattivu glubale. mercatu di fitness.

In l'era post-epidemica, l'uffiziu in linea è u fitness in casa sò diventati i novi abitudini di vita di i cunsumatori mainstream.Per attirà l'amatori di fitness per esce da a casa è entra di novu in a palestra, a fitness interattiva immersiva diventerà un putente strumentu per u marketing di palestra.Prima, l'attrezzatura di fitness è u spaziu di sport sò trasfurmati in modu intelligente.Attraversu u schermu di u muru tattile è u screnu in terra, l'amatori di fitness sò monitorati per a freccia di u core, a rilevazione di sport, u puntuazione AI, etc. In segundu, a dimostrazione di u cursu di furmazione hè persunalizata.L'insignamentu standard hè visualizatu nantu à u screnu in a palestra olografica in tempu reale.Basatu nantu à a tecnulugia di ricunniscenza visuale di l'intelligenza artificiale, i dati d'azzione 3D di u corpu tutale di l'utilizatori sò catturati in tempu reale.Attraversu l'algoritmu di intelligenza artificiale, l'azzioni standard di l'allenatori prufessiunali sò paragunati à alta velocità, in modu chì l'utilizatore pò uttene punteggi in tempu reale per ogni azione è compie l'azzione di fitness accuratamente.Infine, u prucessu di furmazione hè visualizatu attraversu guida d'animazione, effetti speciali interattivi è feedback di dati, a furmazione interattiva in tempu reale multipuntu è multi-persona hè realizata per mezu di l'intelligenza olografica è artificiale, è a guida di l'animazione è a registrazione di dati sò realizati attraversu muru, proiezione di terra. o schermu LED cumminatu cù un sistema di fitness interattivu persunalizatu, in modu di migliurà l'entusiasmu è u cumpletu di i furmatori.

Nta l'ultimi anni, l'adulti è l'anziani anu pigliatu u fitness interattivu cum'è un modu di vita per migliurà a funzione cardiopulmonar è gode di attività sportive simulate in casa.Questa tendenza di u mercatu face chì i ghjochi interattivi sani rapprisentanu quasi u 20% di tutte e vendite di video games.Tennis, bowling è pugilatu sò i ghjochi di fitness interattivi più cumuni.

Hè da nutà chì u mercatu di fitness interattivu di l'uffizii di a cumpagnia, l'alberghi, i servizii publichi è i gimnasi cresce più veloce di quellu di l'edificazioni residenziali.A causa di l'attenzione crescente à e malatie causate da a salute, e malatie cardiovascular è u stilu di vita, u mercatu di l'America di u Nordu hà cunsideratu a più grande parte di u mercatu globale di fitness interattivu in 2019. I Stati Uniti è u Canada sò i principali mercati di i prudutti di fitness interattivi in ​​l'America di u Nordu. , U mercatu regiunale furnisce opportunità di sviluppu per i fornituri di prudutti di fitness interattivi.

Fonte: prnewswire.com


Tempu di Postu: 15-Nov-2021